Skalpel - Ewa Chodakowska

Skalpel – Ewa Chodakowska i turbo spalanie

Skalpel i turbo spalanie brzmi zagadkowo. A to tylko ćwiczenia proponowane przez Ewę Chodakowską, znaną trenerkę, dzięki której tysiące Polaków zmieniają własną sylwetkę oraz styl życia. Ćwiczenia są intensywne, ale dają dobry efekt. Filmy są publikowane w internecie. Turbo spalanie to cały trening, trwający około 45 minut. Program ten pozwala spalać zbędną tkankę tłuszczową. Killer, czyli zabójca, to bardzo trudny trening, dobry dla osób, które miały wcześniej styczność ze sportem. Osoby zasiedziałe, nie uprawiające wcześniej aktywności fizycznej, nie powinny od razu porywać się za program Killer, lecz spróbować innych rodzajów treningu promowanych przez Chodakowską. 

Efekty Killera, Turbo spalania i Skalpela

Turbo spalanie podnosi tętno, spala dużo kalorii i po godzinie treningu bolą mięśnie całego ciała.  Jednak warto podjąć ten wysiłek, aby schudnąć i poczuć się lżej. Turbo spalanie jest jednym z licznych treningów fitness autorstwa Ewy Chodakowskiej. Program Turbo działa doskonale połączony z dobrą, zrównoważoną dietą. Pięć lekkich posiłków dziennie to doskonały wybór, warto o tym pamiętać. Poza tym połącznie każdego z programów z dietą rzeźbi ciało i pozwala stracić zbędne kilogramy. Przez 45 minut wykonuje się dziewięć rund dynamicznych ćwiczeń.

Jakie są zalety programu Turbo Spalanie?

  • Trening jest bardzo urozmaicony;
  • Ćwiczy się każdą część ciała;
  • Ćwiczenia nie są nudne;
  • Dobry trening uzupełnia dietę;
  • Wzmacniane są mięśnie, ciało jest modelowane, spalana jest tkanka tłuszczowa;
  • Jest doskonały do ćwiczeń w domu, wystarczy mieć wygodne ubranie, buty oraz matę do ćwiczeń.

Miesiąc ćwiczeń Turbo Spalanie, do tego dieta i można zgubić około 3 kilogramów nadmiernej wagi. Jest to bardzo skuteczny model na odchudzanie i uzyskanie sprawności fizycznej. 

Skalpel efekty

Skalpel jest bardzo popularnym programem ćwiczeń Ewy Chodakowskiej. Pomaga stracić zbędne kilogramy i wymodelować sylwetkę. Stąd właśnie wzięła się jego nazwa. Trening trwa 40 minut i obejmuje zestaw prostych ćwiczeń, które są odpowiednie nawet dla osób mało aktywnych fizycznie do tej pory. Ćwiczyć należy dokładnie, zwracać trzeba uwagę na tempo ćwiczeń i oddech, dbałość o regularność jest nieodzowna. Ćwiczenia wykonuje się co drugi dzień. Dobra dieta jest wsparciem ćwiczeń. Musi być bogata w mikroelementy oraz minerały. 

Skalpel opis ćwiczeń

Skalpel zaczyna się od rozgrzewki. Wówczas wykonuje się marsz w miejscu, pajacyki, wymachy ramion, wymachy nóg do przodu, wypady nóg oraz półprzysiady. Rozgrzewka trwa pięć minut, później zaczynają się ćwiczenia. Są to brzuszki, unoszenie bioder w pozycji leżącej, przysiady ze wspinaniem na palce, unoszenie bioder w leżeniu bokiem, wykroki oraz wypady. Całość musi trwać 40 minut, nie krócej. Po dwóch tygodniach ciało będzie smuklejsze, uniosą się pośladki. Po miesiącu stosowania Skalpela zmniejszą się obwód brzucha oraz bioder. Po dwóch miesiącach cała sylwetka będzie wyraźnie wyrzeźbiona. Można też liczyć na spadek wagi do 3 kilogramów miesięcznie. Warto zatem podjąć ten wysiłek! Każdy z programów Chodakowskiej wymaga wsparcia zbilansowaną dietą oraz dwoma litrami wody mineralnej dziennie. To podstawa i warunek konieczny, by pojawiły się efekty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *